منصور انصاری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ماموران نیروی انتظامی در بازرسی از یک مغازه در شهر رشت، مقدار پنج هزار و 400 گرم مواد دخانی غیر مجاز (تنباکو) کشف کردند و در همین راستا ، پرونده متخلف به یکی از شعبه های اداره کل تعزیرات استان ارجاع شد.
وی تصریح کرد: در رسیدگی به این پرونده، متخلف علاوه بر ضبط و امحای کالای مکشوفه به پرداخت بیش از 121 میلیون و 500 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.
انصاری با اشاره به اینکه حمایت از تولید داخلی و ملی به یک عزم جدی، همه‌جانبه و همگرایی همه دستگاه‌های نظام نیاز دارد، اظهار داشت: این سازمان نیز عزم جدی برای حمایت از تولید ملی ، کار و سرمایه ایرانی دارد و در همین راستا از ابتدای امسال تا کنون بیش از 10 فقره پرونده برای قاچاقچیان البسه در شهرستان بندر انزلی تشکیل شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان تصریح کرد: با رسیدگی به پرونده های متهمان و محرز شدن تخلف انها متخلفان علاوه بر ضبط کالای مکشوفه دو هزار ثوب، به پرداخت بیش از 500 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.
همچنین انصاری به کشف مقادیری لوازم بهداشتی غیر مجاز از قبیل عطر ، ادکلن ، لوازم آرایشی در شهر رشت توسط ماموران نیروی انتظامی به همراه بازرسان دانشگاه علوم پزشکی استان اشاره و اضافه کرد: با رسیدگی به این پرونده ، متخلف علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت بیش از 243 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم و رای نیز اجرا شد.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.