به گزارش خبرنگار ایرنا معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان شامگاه دوشنبه در این آئین ضمن تشکر از زحمات فرماندار پیشین گفت: عملکرد آقای حسنی پور در این مدت قابل دفاع و جای تقدیر دارد و انتظار داریم فرماندار جدید این شهرستان هم بدلیل سابقه خدمت و اشرافیت بر کار، کارنامه درخشانی از خود ارائه کند.
علی اوسط اکبری مقدم از همکاری و همراهی خوب اصحاب رسانه با مدیریت استان نیز تقدیر و اضافه کرد: انتظار داریم نوع نگرش اصحاب رسانه در امور مربوطه بگونه ای باشد که به همه ابعاد بپردازند و کاستی ها و توانمندی ها را با هم ببینند و با نگاه مثبت مسائل را در معرض دید عموم قرار دهند.
وی با بیان اینکه رسالت مهم رسانه ها بیان حقایق در جامعه است گفت: ممکن است نکاتی وجود داشته باشد که مدیران از آن غافل باشند و رسانه ها باید بدور از نگاه سیاسی آن را به تصویر بکشند.
امام جمعه رضوانشهر نیز در سخنانی گفت: فرماندار قبلی این شهرستان همکاری بسیار خوبی با ما داشته است.
حجت الاسلام والمسلمین لطف الله عبدالهی در ادامه ضمن انتقاد از عدم هماهنگی و مشورت در معرفی سرپرست فرمانداری رضوانشهر بیان داشت: با ما در این زمینه هیچ گونه مشورت و هماهنگی قبلی نشده ولی با توجه به اینکه سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان که از خانواده روحانیت می باشد، مورد حمایت ما خواهد بود.
در خاتمه این جلسه محمدمهدی مظفری بعنوان سرپرست فرمانداری رضوانشهر معرفی شد.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت، 120 روستا و 810 کیلومتر مربع وسعت جغرافیایی در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.
7293 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.