گزارش عصر یکشنبه روابط عمومی فرمانداری رودبار به ایرنا حاکیست؛ اسماعیل میرغضنفری در مراسم بدرقه اردوی راهیان نور دانش آموزان این شهرستان افزود: اردوهای معنوی و ذی قیمت راهیان نور نماد دلاورمردی و شجاعت رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس است که سربلندی، سرافرازی، صلابت و اقتدار کشورمان را در تاریخ و جهان رقم زدند.
میرغضنفری خاطر نشان کرد: در کار فرهنگی و ارزشمند راهیان نور فرصت و بستری فراهم می گردد تا دانش آموزان و نسل جدید که دوران دفاع مقدس را به عینه ندیده و لمس نکرده اند، فضای آن معارف و گنجینه تمام نشدنی جنگ تحمیلی را شاهد باشند.
وی یادآور شد: در شرایطی که بدخواهان و معاندان، نوجوانان و جوانان ما را با انواع برنامه های مخرب هدف قرار داده اند، اقدامات فرهنگی همچون اردوهای راهیان نور و آشنایی با حماسه سازی های دریادلان و ایثارگران ایران مظلوم اسلامی پیوند ارزشی بین نسل ها و مصون سازی آینده سازان را موجب می شود.
فرماندار رودبار با بیان اینکه برای حفظ و حراست از کیان اسلامی فرزندان این مرز و بوم گرانبها ترین هستی خود را ایثار کرده اند، از دانش آموزان خواست با تدبر و تعمق از لحظه لحظه حضورشان در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بهره گیرند.
شهرستان رودبار با چهار بخش مرکزی، عمارلو، خورگام و رحمت آباد و بلوکات در 67 کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.