به گزارش خبرنگار ایرنا در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور، جام آزادگان و از هفته یازدهم این رقابت ها، از ساعت 15 یکشنبه تیم ملوان بندرانزلی در ورزشگاه تختی این شهر ساحلی میزبان اکسین البرز بود.
تیم ملوان بندرانزلی در این دیدار با مربیگری مازیار زارع از حمید عرفانی، عبدالعظیم گوک، دانیال ماهینی، وحید حیدریه، پژمان نوری، حافظ یعقوبی، میلاد کمندانی، پوریا غلامی، بابک مرادی و شهریار مغانلو به عنوان یازده بازیکن اصلی خود استفاده کرد و اکسین البرز از داود نوشی صوفیانی، فرید محمدی‌زاده، کیوان امرایی، مرتضی اسدی، محمد ابراهیمی، شاهین شفیعی، سید محسن حسینی، مصطفی اکرامی، علی زینالی، مجتبی شیری و محمود شفیعی به عنوان بازیکنان اصلی خود بهره گرفت.
دو تیم در هوای آفتابی و سرد به مصاف هم رفتند و تیم ملوان بندرانزلی با استفاده از کناره های زمین چند حمله را بر روی دروازه تیم حریف طراحی کرد و از سوی دیگر بازیکنان تیم اکسین البرز با استفاده از عمق دفاع ملوان در صدد دستیابی به گل برتری بودند که در نهایت در نیمه نخست حملات دو تیم بی‌ثمر ماند و بازیکنان با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.
نیمه دوم بازی نیز با حملات و ارسال های مستقیم توپ از سوی بازیکنان تیم ملوان بندرانزلی بر روی دروازه اکسین آغاز شدو در سوی دیگر تیم میهمان به دنبال استفاده از ضدحملات بود که حملات دو تیم ثمری نداشت و بازی در میان اعتراض هواداران ملوان به نحوه بازی بازیکنان این تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب یک امتیاز از این تساوی خانگی و با مجموع پنج امتیاز از 10 بازی در رده شانزدهم جدول رده بندی باقی ماند.
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.