مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت عصر سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم سپید رود رشت در این مسابقه حساس و سخت عصر روز جمعه چهارم آبان ماه در تبریز مهمان تراکتورسازی تبریز است.
مهرشاد عبادتکار ادامه داد: در این دیدار تیم فوتبال سپیدرود شت از وجود میثم فردوسی و حسین شنانی به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند سود ببرد اما سایر بازیکنان آسیب دیده با رفع مصدومیت ، به تمرینات تیم اضافه شدند تا سپیدرود را در دیدار برابر تراکتورسازی تبریز همراهی کنند.
وی بیان کرد: خوشبختانه تیم سپیدرود رشت در دیدار برابر تراکتورسازی تبریز بازیکن محروم ندارد و به جز 2 مصدوم ، سایر بازیکنان این تیم آماده رویارویی با تیم تراکتورسازی تبریز هستند و با توجه به این امر، تمرینات سپیدرود نیز به طور منظم در حال برگزاری است تا بازیکنان با آمادگی کامل مقابل تراکتورسازی قرار گیرد.
مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: تیم فوتبال سپیدرود رشت روز پنجشنبه هفته جاری عازم تبریز می شود تا در هفته دهم رقابت های لیگ برتر رو در روی تیم تراکتورسازی قرار گیرد و امیدواریم که تیم سرخپوشان رشتی بتواند با ارایه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند، نتیجه دلخواهی را مقابل سرخپوشان تبریزی کسب کنند.
تا پایان هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با حضور 16 تیم تراکتورسازی تبریز با کسب 9 امتیاز در مکان هفتم و تیم سپیدرود رشت با کسب سه امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.