به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت با اشاره به وضعیت موجود در بازار کشور اظهار داشت: خوشبختانه همه چیز در ایران فراوان است و مشکلی در تامین مایحتاج عمومی مردم نداریم.
وی افزود: دشمنان نظام اسلامی این بازار را متشنج کرده اند و متحیرم چرا بعضی افراد ساده لوح وارد این معرکه شده و در این مدت بیش از نیاز روزانه و حتی بیش از نیاز ماهانه خود خرید کرده اند که این مسئله تا حدی مشکل ایجاد کرده است.
نماینده ولی فقیه در استان گیلان ادامه داد: البته گرانی وجود دارد و انتظار داریم که دولت قیمت ها را سر و سامان دهد تا مردم برای خرید با مشکل گرانی مواجه نشوند.
وی با اشاره به بازدید گردشگران خارجی از اقصی نقاط کشورمان اضافه کرد: این افراد می گفتند که با توجه به تحریم های سنگین، همه چیز در ایران موجود و فراوان است.
امام جمعه رشت در ادامه سخنانش به سالروز شهادت عمار یاسر اشاره و خاطرنشان کرد: عمار یکی از یاران با وفای پیامبر (ص) بود و چنان جایگاه ویژه ای داشت که به تعبیر رهبری باید عمارگونه رفتار کرد تا در مسیر انقلاب و امام راحل بود.
آیت الله فلاحتی با اشاره به ربوده شدن مرزبانان ایران افزود: دشمنان این نظام به همراه تعدادی از خود فروختگان 14 مرزبان ما را به گروگان گرفتند که به طور حتم مسئولان با این عمل نیز برخوردی قاطع خواهند کرد و این در حالیست که همه قوای مسلح کشورمان، مقتدرانه در صحنه حضور دارند.
وی در خاتمه سخنانش به ناپدید شدن جمال خاشقچی خبرنگار عربستان اشاره و بیان کرد: امپراطوری رسانه ای غرب در این خصوص بسیج شده ولی زمانی که هزاران انسان بی گناه در یمن و سایر کشورهای اسلامی، کشته می شوند؛ هیچ خبری در این ارتباط منتشر نمی کنند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.