به گزارش ایرنا، حسین فرختار روز سه شنبه در نشست خبری جشنواره رسانه ای ابوذر گیلان و مسابقه ملی مناظره استان در رشت، گفتمان و ارتباط اجتماعی را لازمه جامعه جهت پیشرفت دانست و تصریح کرد: باید در مسائل مختلف از گفت و گو بهره گرفت زیرا گفت وگو یک حرکت رو به پیشرفت است و کارشناسان در بررسی ها به این نتیجه رسیده اند که در جامعه فقدان صبر و مهارت گفت و گو را داریم .
وی اظهار کرد: افراد خلاق ، توانمند و متخصص در کشورمان بسیار داریم اما نمی توانند کار کنند و سرمایه اجتماعی را شکل بدهند؛ در همین راستا، براساس فرمایشات مقام معظم رهبری کرسی های ازاد اندیشی براساس مناظره شکل گرفته است.
فرختار با اشاره به اینکه تا کنون 65 گزاره به کمیته علمی که در تهران به منظور بررسی گزاره ها شکل گرفته ، ارائه شده است، تصریح کرد: این مسیر در هفت دوره مناظره دانشجویی اجرا می شود که برندگان استانی در مسابقات منطقه ای و برندگان آن نیز به مرحله کشوری راه می یابند.
وی گفت: تا کنون دوره استانی با 16 گروه اجرا شده که بدلیل موفقیت در آن ، کمیته مرکزی در تهران میزبانی مسابقات مناظره دانشجویی منطقه ای را به گیلان واگذار کرده است.
وی خاطرنشان کرد: در مسابقات منطقه ای مناظره ملی دانشجویی که از 29 مهرماه جاری لغایت دوم آبانماه در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار می شود، هفت استان از استان های شمال و شمال غرب با 12 گروه در این مسابقات شرکت خواهند کرد.
نشست خبری جشنواره رسانه ای ابوذر گیلان و مسابقه ملی مناظره استان امروز در منزل شهید حامد کوچک زاده به عنوان شهید شاخص از سوی سازمان بسیج رسانه گیلان برگزار شد.
شهید مهدی (حامد) کوچک‌زاده متولد 28 شهریور 1361 در شهرستان رشت است که در دفاع از حرم حضرت زینب (س) و جریان آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا در استان حلب سوریه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت رسید.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.