به گزارش خبرنگار ایرنا این مسابقه عصر جمعه هفته جاری در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار می شود. با توجه به اینکه سپیدرود تاکنون نتایج خوبی در رقابت های لیگ برتر کسب نکرده، طرفداران این تیم انتظار دارند که برابر ذوب آهن به اولین پیروزی خود در رقابت های فصل جاری دست یابند و طعم شیرین پیروزی را بچشند.
این تیم که رقابت های فصل جاری را با مشکلات فراوان آغاز کرده بود، در هفته سوم دچار تغییر و تحولات گسترده در بخش مدیریتی و کادر فنی شد و علی کریمی هدایت این تیم پرطرفدار شمالی را در دست گرفت؛ جادوگر که محبوبیت خاصی نزد طرفداران سپیدرود دارد، تاکنون نتوانسته نتایج خوبی کسب کند و فقط یک تساوی خانگی برابر صنعت نفت بدست آورده و در سایر بازی ها مغلوب حریفانش شد.
با توجه به اینکه طی دو ماه اخیر دو وقفه در رقابت های لیگ برتر به دلیل بازی های تیم ملی به وجود آمد، بهترین فرصت برای سپیدرود رشت است که از این فرصت نهایت استفاده را برده و این تیم در بخش های هماهنگی بازیکنان و همچنین آمادگی جسمانی روند صعودی را طی کند.
با این وجود، همگان انتظار دارند که سپیدرود رشت با هدایت علی کریمی در بازی با ذوب آهن بهتر از سایر بازی های قبلی خود ظاهر شده و بتواند در این دیدار خانگی به پیروزی نیز برسد این در حالیست که سپیدرود در دو بازی اخیر خود که در خارج از خانه و برابر تیم های قدرتمند پرسپولیس و پیکان تهران انجام داد، بازی های قابل قبولی را به نمایش گذاشت اما در هر دو دیدار، متحمل شکست شد و امتیازی کسب نکرد.
از سوی دیگر زمانی که کادر فنی جدید با سرمربیگری علی کریمی هدایت سپیدرود را دراختیار گرفتند، این کادر فنی مدعی بودند که حداقل پنج تا شش هفته فرصت نیاز دارند تا تیم به هماهنگی لازم دست یابد که هم اینک این مدت نیز به اتمام رسیده و حتی تعطیلات و وقفه های بوجود آمده در لیگ برتر به سود سپیدرود بود تا این تیم بیشتر به هماهنگی لازم دست یابد.
دیدار سپیدرود برابر ذوب آهن می تواند بهترین فرصت برای این تیم باشد که با کسب پیروزی برابر این تیم اصفهانی اولین پیروزی خود را کسب کرده و همچنین بازیکنان نیز از زیر این فشار کسب نتایج ضعیف، تا حدی بیرون بیایند و در ضمن این تیم که هم اینک در انتهای جدول رده بندی قرار دارد؛ امتیازش را با تیم های بالاتر از خود کم کرده و این امید را داشته باشند که از انتهای جدول فاصله بگیرند.
از سوی دیگر تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که قلعه نویی سرمربی فصل پیشین خود و همچنین چند مهره کارسازش را از دست داده؛ قدرت سال گذشته به خصوص نیم فصل دوم را ندارد و این تیم هم اینک در نیمه دوم جدول رده بندی قرار دارد.
با توجه به این امر و شرایط دو تیم در جدول رده بندی، انتظار می رود که تیم سپیدرود بدون ترس از نام حریفش با یک ترکیب هجومی برابر ذوب آهن قرار گیرد تا بتواند با حمایت طرفدارانش در این دیدار به پیروزی برسد همچنین انتظار می رود که طرفداران پرشور سپیدرود که به دلیل دو بازی خارج از خانه این تیم و همچنین وقفه 20 روزه ایجاد شده در لیگ برتر که بیش از یک ماه است، به ورزشگاه سردارجنگل رشت نرفته اند؛ در این بازی خانگی از سپیدرود حمایت همه جانبه ای خواهند کرد تا این تیم با حمایت طرفدارانش به اولین پیروزی خود در رقابت های لیگ برتر دست یابد.
البته در تعطیلات اخیر تمرینات تیم فوتبال سپیدرود به طور منظم زیر نظر کادر فنی این تیم برگزار شد اما میثم فردوسی و یعقوب کریمی بازیکنان این تیم به دلیل آسیب دیدگی در دیدار برابر ذوب آهن اصفهان غایب هستند.
تا پایان هفته هشتم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور که با حضور 16 تیم در حال برگزاری است ، ذوب آهن اصفهان با کسب 9 امتیاز در مکان نهم و سپیدرود نیز با 2 امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.