رئیس انجمن سینمای جوان لاهیجان روز سه شنبه در این باره به ایرنا گفت: با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان ، نمایشگاه انفرادی با عنوان کارا 2 از مجموعه عکس های ارکیده تحویلداری عکاس گیلانی در گالری استاد حسین محجوبی با حضور عکاسان و علاقمندان به عکاسی افتتاح شد.
ساسان عادلی افزود : این نمایشگاه شامل 23 قطعه عکس سیاه و سفید و رنگی در اندازه‌های 45 در 30 است که با موضوع کار و حرفه در معرض دید علاقمندان به عکاسی قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: ارکیده تحویلداری کارشناس عکاسی و دانشجوی کارشناسی ارشد تصویربرداری است که پیش از این سه نمایشگاه عکس با عناوین نیلوفر آبی در فرهنگسرای ارسبالان تهران بصورت انفرادی ، مالا در گالری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه بصورت گروهی و نمایشگاه کارا در گالری مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا رشت بصورت انفرادی برگزار کرده است.
به گفته عادلی، انجمن سینمای جوانان ایران دفتر لاهیجان از ابتدای سال جاری تاکنون سه نمایشگاه عکس با عناوین نمایشگاه پژوهشی عکس و عکاسان گیلان ، نمایشگاه عکس شهدای منا به مناسبت سالگرد شهدای منای استان گیلان و نمایشگاه عکس کبوترهای آسمانی گیلان به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس برگزار کرده است.
شهرستان لاهیجان با شش انجمن ادبی و هنری یکی از شهرستان های فعال در عرصه های فرهنگی و هنری است که انجمن سینما جوان آن با بیش از 30سال سابقه آموزش عکاسان و فیلم سازان شرق گیلان را برعهده دارد.
6029/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.