مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اولین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی دراگون بوت با حضور 26 ورزشکار به میزبانی دریاچه آزادی در تهران آغاز شده که از این تعداد پنج ورزشکار از استان گیلان است.
سعید علیپور افزود: بر این اساس و با دعوت فدراسیون قایقرانی سه ورزشکار گیلانی به اردوی تیم ملی دراگون بوت آقایان و دو ورزشکار این استان نیز به تیم ملی بانوان دعوت شدند.
وی ادامه داد: شهریار قربانی ، رضا سلمانپور و ایمان قویدل ورزشکاران شایسته گیلانی هستند که به اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی دراگون بوت مردان ایران دعوت شدند.
مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: همچنین الهام اسماعیل پور و مهسا همتی نیز از گیلان به اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی دراگون بوت بانوان ایران دعوت شدند.
علیپور خاطرنشان کرد: برای مشخص شدن نفرات حاضر در اردوی تیم ملی دراگون بوت برای حضور در رقابت های جهانی چین، ابتدا از ورزشکاران تست های انتخابی گرفته شد که در نهایت نفرات برتر به اردو راه یافتند.
وی اضافه کرد: اولین اردوی تدارکاتی تیم ملی دراگون بوت که با حضور 26 ورزشکار در دو بخش آقایان و بانوان در دریاچه آزادی تهران آغاز شده تا روز 22 مهر ماه ادامه خواهد یافت و امیدواریم که ورزشکاران گیلانی حاضر در اردو با درخشش خود به عضویت تیم ملی دراگون بوت درآیند تا در رقابت های جهانی چین حضور یابند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.