به گزارش خبرنگار ایرنا، سامان ساسانیان روز شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در فرمانداری آستارا اظهار داشت: سلامت جسمی دانش آموزان و دانشجویان موجب تلاش بدون خستگی و توان مقابله با پیشامدهای ناگهانی می شود و نهادینه کردن زنگ ورزش در فضاهای آموزشی ضروری است.
وی بیان کرد: توجه به ورزش در کنار آموزش علوم در مدارس و دانشگاه ها ضرورتی غیر قابل انکار است و نباید زنگ های ورزش به زمان استراحت دانش آموزان یا معلمان تبدیل شود.
وی ادامه داد: برای رسیدن به جامعه ای توسعه یافته و خلاق، باید به ورزش اهمیت داده و آن را در برنامه های روزانه زندگی قرار دهیم و نقش قشر جوان در دفاع مقدس نیز نباید به فراموشی سپرده شود.
ساسانیان جلوگیری از موازی کاری و هم افزایی با سایر ادارات را از هدف های ستاد ساماندهی امور جوانان آستارا دانست و بیکاری، ازدواج و مسکن را از مشکلات این قشر عنوان کرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا نیز در این جلسه گفت: برای توسعه ورزش در روستاها با همکاری اداره آموزش و پرورش، 2 خانه ورزش راه اندازی شده و افزایش تعداد آنها در دستور کار است.
وحید خاصی پور با اشاره به فعالیت 6 سازمان مردم نهاد زیر نظر اداره ورزش و جوانان آستارا افزود: تابستان امسال با مشارکت سمن ها و هیات های ورزشی، 34 برنامه فرهنگی و ورزشی و هشت جشنواره در نوار ساحلی مناطق دیگر این شهرستان برگزار شد.
وی بیان کرد: به مناسبت هفته تربیت بدنی و در راستای ارتقای سطح سلامت همگانی، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در روز 27 مهرماه در آستارا برگزار خواهد شد.
بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در 2 بخش و 62 روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و سه هزار و 500 ورزشکار در 35 هیات ورزشی این شهرستان ساماندهی شده است.
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.