به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار سید اکبر قاسمی عصر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت در پیش بودن هفته دفاع مقدس برگزار شد، خاطرنشان کرد: مدیون رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم و باید از پایداری های آنان به عنوان فصلی درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی یاد کنیم.
وی با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس حدود یکصد برنامه را در دستور کار داریم، گفت: سه واحد مسکن محرومان که مساحت هر کدام از این خانه ها 50 متر مربع است با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 50 میلیون ریال از محل کمک های رهبری و مردمی، ساخته شده که تحویل مددد جویان کمیته امداد امام خمینی می شود.
قاسمی همچنین گفت: امسال با شعار ما می توانیم به استقبال هفته دفاع مقدس خواهیم رفت و دیدار با ائمه جمعه شهرهای رضوانشهر و پره سر، گلباران قبور مطهر شهدا، نواختن زنگ مهر و مقاومت در مدارس، دیدار با خانواده های شهدا، دیدار و تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس از برنامه های این هفته در این شهرستان است.
وی اضافه کرد: افتتاح سه پایگاه مقاومت ویژه خواهران و برادران نیز از دیگر برنامه های این ایام در سطح شهرستان است که برای به ثمر نشستن آن زحمات زیادی کشیده شده است.
فرمانده سپاه رضوانشهر با اشاره به در پیش بودن سال تحصیلی جدید گفت: در راستای رزمایش خدمات اجتماعی تعداد 50 بسته کامل به ارزش 50 میلیون ریال به تعداد 50 نفر از دانش آموزان این شهرستان اهدا می شود.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
از 31 شهریورماه، هفته دفاع مقدس آغاز می شود.
7293/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.