به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ سید اکبر قاسمی عصر شنبه در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس این شهرستان اظهار کرد: این برنامه ها در رده های مختلف بسیج پیش بینی شده و اجرای آنها با شعار ما می توانیم تحقق خواهد یافت.
سرهنگ قاسمی ادامه داد: با توجه به اینکه این هفته یادآور رشادت ها و پیروزی های رزمندگان اسلام است باید تبلیغات رسانه ای به گونه ای باشد که شیرینی دفاع مقدس بین شهروندان شکل گیرد.
فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر بیان کرد: دیدار با ائمه جمعه مرکز شهرستان و بخش پره سر و همچنین حضور در گلزار شهدا و دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران و تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه های ما در این ایام است.
همچنین در این نشست معاون فرماندار رضوانشهر با اشاره به اهمیت هفته دفاع مقدس گفت: باید با اجرای برنامه های مناسب دین خود را به جوانان و رزمندگان ادا کنیم و نسل جوان را نیز با فداکاری ها و رشادت های جوانان آن دوره آشنا سازیم.
ابراهیم چراغی افزود: دفاع همچنان ادامه دارد و آشنا کردن نسل های فردا در این کشور از وظایف ماست و امروز با افتخار اعلام می کنیم که تلاش فرزندان میهن اسلامی موجب شد که حتی یک وجب از خاک کشور مان بدست دشمن متجاوز باقی نماند.
وی ادامه داد: طی این سال ها شاهد فشارهای مختلف اقتصادی، توطئه ها و فتنه های دشمنان هستیم که با همکاری، هماهنگی و تعامل مسئولان با مردم قطعا ایستادگی خواهیم کرد.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
از 31 شهریور تا ششم مهرماه، هفته دفاع مقدس است.
7293/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.