به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های نماز جمعه در مصلی آستارا افزود: حل مشکلات اقتصادی نظیر مقابله با گرانی و کاهش نرخ تورم، خواسته اصلی مردم از مسئولان است و متولیان امر باید در این راستا اقدامات عملی و جدی انجام دهند.
وی بیان کرد: دولت و مجلس باید با عمل به تاکیدات مقام معظم رهبری و حفظ وحدت، مشکلات حوزه اقتصاد را برطرف کنند و از سیاست های اقتصاد مقاومتی غافل نباشند.
وی ادامه داد: با توجه به قابلیت ها و ظرفیت های نهفته در آستارا باید وضعیت اشتغال و اقتصاد، بهبود یابد و در هفته دولت امسال طرح های مهمی باید در این شهرستان به بهره برداری می رسید.
خطیب جمعه آستارا گفت: دشمنان از شکوه و عظمت آئین های عزاداری امام حسین (ع) به خصوص پیاده روی اربعین می هراسند و مسلمانان نسبت به توطئه های آنها آگاه باشند.
حافظ نیا افزود: در مراسم عزاداری دهه نخست ماه محرم، باید به برگزاری نماز جماعت و سخنرانی های علما در مساجد اهمیت داده و فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر اجرا شود.
نمازگزاران جمعه آستارا به مناسبت هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر از رو به روی مصلی تا چهار راه حکیم نظامی این شهر راهپیمایی کردند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.