بهرام پورضرب روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: این میزان گوشت فاسد در مرداد امسال با 352 مورد بازرسی از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی و غذاخوری های بین راهی آستارا کشف و ضبط شد.
وی افزود: شبکه دامپزشکی آستارا در طول سال علاوه بر گشت های مستقل، با همکاری شبکه بهداشت و درمان، صنعت، معدن و تجارت، شیلات، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف گشت های مشترک اجرا می کند.
وی بیان کرد: عرضه مواد غذایی غیر بهداشتی، بیماری های مسری از قبیل آنفلوانزا و عفونت های دستگاه گوارشی را شایع می کند و فروش مرغ و اردک محلی زنده، پرکنده و بدون رعایت موازین بهداشتی ممنوع است.
49 واحد قصابی و 95 واحد مرغ فروشی در آستارا فعال است.

** 17 تن پنیر و خامه از آستارا صادر شد
بهرام پورضرب رئیس شبکه دامپزشکی آستارا همچنین گفت: این محموله ها طی روز جاری با مجوز اداره کل دامپزشکی استان مازندران و نظارت شبکه دامپزشکی آستارا به کشور روسیه صادر شد.
وی افزود: ارزش فرآورده های لبنی صادر شده حدود 50 هزار دلار است و پیش از این در سال جاری، 70 تن پنیر و خامه، 47 تن پودر ماهی و چهار تن روغن ماهی از این شهرستان صادر شده است.
اداره کل گمرک آستارا در امور واردات و صادرات قطعی، ورود و خروج موقت، تعاونی مرزنشینان، حمل و نقل داخلی و خارجی، امور مسافری، مرجوعی، امانت های پستی و قضایی فعالیت می کند.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.