به گزارش خبرنگار ایرنا در جریان این انتخابات که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان گیلان در رشت برگزار شد، حجت جاوید طبع پسند 13 رای از 14 آرای ماخوذه را کسب کرد و به عنوان رئیس جدید هیات تنیس این استان انتخاب شد.
همچنین سید امیررضا محمدیان دیگر نامزد احراز این پست یک رای آورد، صادق ابراهیمی دیگر کاندیدای ریاست هیات تنیس گیلان نیز در این انتخابات رایی کسب نکرد ، سعید بهزادی و سید امیر میرحیدری دیگر نامزدهای احراز پست ریاست هیات تنیس گیلان نیز قبل از انتخابات، انصراف دادند.
مدیرکل ورزش و جوانان گبیلان در جریان این انتخابات گفت: با توجه به فرهنگ این استان و علاقمندی مردم به رشته های ورزشی مختلف، رشته تنیس از دیرباز در گیلان فعالیت داشت و انتظار ما از این رشته نیز بیش از موجودی فعلی است.
مریم بخشی افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان انتظار شرایط بهتری را از این رشته زیبا در گیلان داریم و امیدواریم با انتخاباتی که انجام شده و با توجه به همدلی که در این هیات وجود دارد، شاهد رشد روز افزون تنیس باشیم.
وی ادامه داد: هیات جدید تنیس باید زمین های موجود در این استان را بازسازی و فعالیت این رشته در زمین های فرسوده را آغاز کند که با توجه به این امر، به طور حتم شاهد جذب نوجوانان و جوانان بیشتری خواهیم بود.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از اعضای مجمع عمومی تنیس این استان نیز درخواست کرد هر ساله مجمع عمومی را برپا و نقاط ضعف و قوت هیات را شناسایی کنند.
در انتخابات ریاست هیات تنیس استان گیلان سید کامیار کیمیایی دبیر کل فدراسیون، مسئولان اداره کل ورزش و جوانان گیلان و اعضای مجمع عمومی این هیات حضور داشتند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.