به گزارش خبرنگار ایرنا ، علیرضا امامی فر پنجشنبه شب در کنفرانس خبری پس از بازی تیم های فوتبال سپیدرود رشت و صنعت نفت آبادان در رشت اظهار داشت: از اینکه دوباره در این تیم به عنوان مربی حضور یافته ام افتخار می کنم اما با تیمی مواجه هستیم که مشکلات زیادی دارد.
وی افزود: در دیدار برابر صنعت نفت آبادان دو تعویض اجباری داشتیم چون شرایط بدنی بازیکنان ما مناسب نیست و به همین دلیل بازیکنان نمی توانستند تمامی دستورات کادر فنی را در این مسابقه پیاده کنند.
امامی فر ادامه داد: البته اولین هدف ما در این دیدار، نخوردن گل بود و پس از آن مترصد پیروزی بودیم که در اولین گام موفق عمل کردیم اما متاسفانه نتوانستیم در این بازی خانگی به پیروزی برسیم.
مربی سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: به هر حال یک امتیاز از این بازی کسب کردیم و باید روند رو به رشد خود را ادامه داده و حفظ کنیم و از تعطیلات لیگ نیز باید به نحو احسن سود ببریم.
امامی فر اضافه کرد: البته صنعت نفت آبادان نیز تیم کوچکی نیست و به طور حتم حرف های بیشتری در ادامه رقابت های لیگ برتر برای گفتن خواهد داشت چون از کادرفنی و بازیکنان خوبی نیز تشکیل شده و این تیم به طور حتم در جدول رده بندی صعود خواهد کرد.
وی اضافه کرد: ما نیز این هدف را دنبال می کردیم که فاصله خود را با سایر تیم ها کاهش دهیم تا بتوانیم از انتهای جدول فاصله بگیریم اما در نهایت به نتیجه تساوی دست یافته اما امیدواریم که با تلاش و کوشش بیشتر بتوانیم در بازی های آتی نتایج بهتری کسب کنیم.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و صنعت نفت آبادان عصر امروز در هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت. تا پایان هفته پنجم رقابت های لیگ برتر کشور که با حضور 16 تیم در یک گروه در حال برگزاری است، صنعت نفت آبادان با چهار امتیاز در رتبه چهاردهم و سپیدرود رشت با یک امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار داشتند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.