نایب رییس هیات انجمن های ورزشی گلستان روز شنبه به ایرنا اعلام کرد: در این رقابت ها تیم های 'هرمزگان الف و ب، البرز الف و ب، گلستان، خراسان رضوی و مازندران' حضور داشتند که در پایان تیم های البرز الف و گلستان در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.
مریم قوشچی اظهارداشت: تیم گلستان برای حضور در این رقابت ها تمرینات مناسبی را گذرانده بود ،اما در مصاف با حریفان قدرتمند نتوانست بر سکوی قهرمانی تکیه بزند.
وی بیان کرد: راگبی در گلستان عمری حدود 7 ساله دارد و برای توسعه این ورزش و کسب عنوان در رقابت های کشوری نیازمند تامین امکانات و فرصت بیشتری است.
قوشچی افزود: هم اینک راگبی دختران گلستان در گرگان، بندرگز و نوکنده پیگیری می شود و دیگر شهرهای استان از زمینه لازم برای راه اندازی این رشته برخوردار نشده اند.
وی ادامه داد: یکی از برنامه های هیات انجمن های ورزشی گلستان اعزام بیشتر علاقمندان برای حضور در دوره های مربیگری است تا از این طریق افراد مستعد شناسایی و به صورت حرفه ای جذب این ورزش شوند.
به گفته وی؛ تعداد ورزشکاران راگبی دختران گلستان حدود 50 نفر است که تلاش می کنیم با برگزاری دوره های مربیگری و تربیت مربیان جوان و علاقمند، آنها برای کشف استعدادهای جدید این رشته همت کنند.
3091/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.