به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد حمیدی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران رسانه های جمعی شهرستان کلاله تصریح کرد: دشمنان با بهره گیری از ظرفیت های رسانه ای خود، حتی بروز حوادث غیرمترقبه در کشورمان را بزرگ نمایی کرده و تلاش می کنند موضوع را با محور ناکارآمدی نظام اطلاع رسانی کنند.
وی خبرنگاران را چشم بیدار جامعه دانست و افزود: خبرنگاران در شفاف سازی مشکلات مردم و یا خدمات دولت در عرصه های مختلف نقش کلیدی دارند.
فرماندار کلاله خاطرنشان کرد: خبرنگاران در انتشار اخبار واطلاع رسانی، صداقت ، امانت داری و وجدان آگاه جامعه را باید مورد توجه قراردهند،
به گزارش ایرنا، در این نشست نماینده شهرستان های مینودشت، گالیکش ،کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی نیز با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد شهدای عرصه خبر و رسانه، گفت :خبرنگاران در انتشار اخبار و اطلاع رسانی بایستی با صداقت عمل کنند و زمینه های افزایش اعتماد عمومی به نظام را افزایش دهند.
شهرام کوسه غراوی تصریح کرد: اهالی رسانه با بهره گیری از یک اشتباه کوچک وبی اهمیت مسئولان ، به اعتبار و آبروی افراد خدشه وارد نکنند.
این نماینده مجلس ادامه داد: خبرنگاران با تحقیق وکنکاش ضمن بیان مشکلات مردم، ظرفیت وتوانمندی های منطقه برای توسعه اقتصادی و فراهم کردن زمینه اشتغال به مسئولان را معرفی کنند و با ارائه راهکارها و پیشنهادهای مناسب به مدیران اجرایی کمک کنند.
شهرستان کلاله با بیش از 130هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و در آیین امروز از خبرنگاران این شهرستان با اهدا لوح تقدیر و هدآیایی تقدیر شد.
هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی است که در سال 1377 به همراه تعدادی از دیپلمات های کشورمان در مزارشریف افغانستان به دست گروه طالبان به شهادت رسید.
/1860/7478
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.