به گزارش خبرنگار ایرنا هادی هاشمیان صبح یکشنبه در مراسم آغاز طرح توسعه ساختمان دادگستری استان گلستان در گرگان اظهار داشت: یکی از اهداف ساخت بناهای جدید، خدمت بهتر و بیشتر به مردم است.
وی بیان کرد: در مسیر خدمت باید شان مردم رعایت شود اما هدف نهایی و اصلی روان تر شدن دریافت خدمات است.
رییس کل دادگستری گلستان افزود: برای مردم ساختمان چند طبقه و لوکس با چادر فرقی ندارد و آنها در نهایت به دنبال برطرف شدن مشکل و گرفتاری ها هستند.
هاشمیان ادامه داد: ساختمان سازی ادارات به شرط بهتر کردن و ارائه خدمت بیشتر به مردم اقدامی پسندیده است، اما نباید در این مسیر از توجه به مردم غافل ماند.
وی اظهار داشت: اکر کیفیت و خدمت سازی به مردم فدای ظاهر و کمیت کار شود، نتیجه ای جز بدبینی نخواهد داشت.
او به اجرای طرح های مرتبط با کاهش کمبود فضای فیزیکی دادگستری گلستان اشاره کرد و گفت: تا سال 94 دادگستری های استان دارای 600 اتاق بود ،اما در سه سال اخیر و با هدف خدمت رسانی بهتر 250اتاق به این فضاها در شهرهای مختلف افزوده شد.
هاشمیان ادامه داد: در آزادشهر یکهزار و 100 مترمربع، کلاله یکهزار و 100 مترمربع و در علی آباد یکهزار و 300 مترمربع فضای فیزیکی در حال ساخت است که امیدواریم در آینده نزدیک به بهره برداری برسد و بخشی از کمبود فضا در دادگستری های استان برطرف شود.
وی با اشاره به اجرای طرح توسعه ساختملن دادگستری گلستان گفت: بنای جدید در یکهزار و 500 مترمربع با سه طبقه و با اعتبار 30 میلیارد ریال در هجده ماه ساخته و به بهره برداری خواهد رسید.
3091/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.