به گزارش خبرنگار ایرنا علی آرزومندی شنبه شب بعد از دیدار تیم های بسکتبال نوجوانان ایران و عراق در نشست خبری اظهار داشت: بازی که لبنان در برابر اردن انجام داد، نشان از قدرت این تیم داشت هرچند بسکتبال ورزش اول این کشور محسوب می شود.
وی با اشاره به اینکه هنوز بازی نوجوانان سوریه را ندیده و شناختی نسبت به این تیم ندارم، افزود: بازی یکشنبه آنان در برابر اردن می تواند شرایط را برای ارزیابی از این تیم مهیا کند.
آرزومندی سپس به بازی تیم ایران در برابر عراق اشاره کرد و ادامه داد: بازیکنان ما آنچه را که کادر فنی خواسته بود، به خوبی انجام داد و در واقع این بازی برای ما حکم مرور تاکتیک های زمان تمرین و اردوها را داشت.
وی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان خود گفت: در هر بازی برای پیروزی به میدان می ‌آییم و بازیکنان ما قدرت تاکتیکی و فنی خود را به رخ حریفان خواهند کشید.
سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران در خصوص دیدار با تیم لبنان یادآور شد: ما هیچ حریفی را دست کم نمی گیریم و تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه انجام خواهیم داد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران در خصوص حضور نداشتن امیرحسین عشقی بازیکن گرگانی در تیم ملی نیز گفت که این بازیکن در کنار ما بوده و قبل و بعد بازی در رختکن حضور داشت، وی سرمایه بسکتبال ایران و شهر گرگان است و سعی شده که بهترین و درست ترین تصمیم را اتخاذ کنیم.
به گزارش ایرنا سرمربی تیم بسکتبال نوجوانان عراق نیز در خصوص بازی با ایران گفت: ما تمرکز و برنامه ای برای برد در برابر ایران نداشتیم و تمرکز خود را بر سه بازی دیگر گذاشته ایم.
بلال حاتم افزود: هر چند باخت ما در برابر ایران سنگین و با اختلاف زیاد بود، اما این چیزی از ارزش های بازیکنان ما که تنها 25 روز قبل از آغاز بازی ها دور هم جمع شده اند، کم نکرد.
وی تصریح کرد: بازی با ایران تمام شد واینک تمرکز خود را بر بازی روز یکشنبه با لبنان گذاشته ایم.
سرمربی تیم عراق ادامه داد: بدون شک در سه دیدار باقی مانده تماشاگران گرگانی شاهد بازی متفاوتی از بازیکنان تیم ما خواهند بود.
دیدار تیم های بسکتبال نوجوانان ایران و عراق که دومین بازی در اولین روز رقابت های بسکتبال نوجوان غرب آسیا (انتخابی غرب آسیا) بود، شامگاه شنبه با نتیجه 91 بر 36 در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان به سود ایران به پایان رسید.
در رقابت های بسکتبال نوجوانان غرب آسیا تیم های ایران، سوریه، اردن، لبنان و عراق حضور دارند که براساس برنامه زمان بندی اعلام شده روز یکشنبه هفتم مرداد 2 دیدار برگزار خواهد شد و تیم های لبنان و سوریه به ترتیب در ساعت های 16 و 18 در برابر تیم های عراق و اردن قرار خواهند گرفت.
این رقابت ها تا چهارشنبه دهم مرداد ادامه دارد.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.