دبیر هیات قایقرانی گلستان روز چهارشنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: این اردو از چهارم مرداد در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می شود و تا 24 این ماه ادامه خواهد داشت.
علی اصولی اظهار داشت:عادل مجللی تنها ورزشکار گلستانی حاضر در این اردو در بخش کانوکانادایی است که تلاش می کند با افزایش آمادگی بدنی و فنی در فهرست نفرات اعزامی به این رویداد معتبر آسیایی قرار بگیرد.
وی بیان کرد: مهسا مجللی مربی گلستانی هم در این اردو بر تمرینات قایقرانان زن نظارت خواهد کرد.
دبیر هیات قایقرانی گلستان افزود: امین بوداغی، پیمان قویدل، علی آقامیرزایی، امید احمدی، احمد رضا طالبیان و پوریا شریفی در بخش کایاک مردان، عادل مجللی، علی اجاقی، محمدنبی رضایی، پژمان دیوسالاری و شاهو ناصری در بخش کانوکانادایی مردان، آرزو حکیمی، هدیه کاظمی و الناز شفعیان در بخش کایاک زنان و فاطمه کرمجانی، آتنا رئوفی و پریسا محمدزاده در بخش کانوی زنان دیگر نفرات دعوت شده به این اردو هستند.
عادل مجللی یکی از 3 ورزشکار گلستانی است که سابقه حضور در بازی های المپیک را نیز دارد.
در دوره گذشته بازی های المپیک در برزیل مجللی به همراه پژمان قلعه نویی در رشته پرتاب وزنه و فرهاد قائمی در تیم ملی والیبال ایران، گلستانی های حاضر در ریو بودند اما موفق به کسب مدال نشدند.
هجدمین دوره بازی‌های آسیا از 27 مرداد به میزبانی شهر جاکارتا پایتخت کشور اندونزی برگزار می شود و مجللی یکی از امیدهای ورزش گلستان برای حضور در این مسابقات است.
در دوره گذشته بازی های آسیایی که در اینچئون کره جنوبی برگزار شد 20 ورزشکار رشته های گوناگون از گلستان اعزام شدند که حاصل تلاش آنها 2 نقره تیمی در کبدی زنان و مردان، 2 طلا در والیبال و والیبال نشسته مردان، یک نقره والیبال نشسته زنان و یک برنز قایقرانی بود.
3091/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.