کیانوش دیلمی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مریم صامت که یکی از عنوان داران سال های اخیر تنیس روی میز ایران است به اندونزی می رود تا بخت خود را برای مدال آوری در این رویداد مهم ورزش آسیا امتحان کند.
وی بیان کرد: تنیس روی میز زنان ایران برای اولین بار یک تیم کامل 4 نفره به این رقابت ها اعزام می کند که با نظر سرمربی تیم ملی، صامت یکی از اعضای آن است.
دیلمی پیش از این گفته بود که استعدادیابی، یکی از اهداف هیات در مسیر ترتیب نسل جدید قهرمانان این رشته در استان است که بر اجرای آن با کمک خانواده ها، مسوولان و علاقمندان به ورزش اصرار داریم.
به گفته وی، یکی از طرح های اجرا شده برای رسیدن به این هدف، امضای تفاهم نامه با آموزش و پرورش به منظور شناسایی استعدادهای جدید بوده که نتایج کسب شده در مدت زمان اندک اجرای آن امیدوار کننده است.
به گزارش ایرنا هجدمین دوره بازی‌های آسیا از 27 مرداد ماه امسال به میزبانی شهر جاکارتا پایتخت کشور اندونزی آغاز می شود.
در دوره گذشته بازی های آسیایی که در اینچئون کره جنوبی برگزار شد 20 ورزشکار رشته های گوناگون از گلستان اعزام شدند که حاصل تلاش آنها 2 نقره تیمی در کبدی زنان و مردان، 2 طلا در والیبال و والیبال نشسته مردان، یک نقره والیبال نشسته زنان و یک برنز قایقرانی بود.
3091/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.