به گزارش ایرنا این دیدار شامگاه سه شنبه در مجموعه ورزش آزدی اردکان یزد برگزار شد، در وقت نخست تیم یزدی با نتیجه 3بر صفر از تیم ملوان پیش افتاد،در وقت دوم هبچ گلی از خط دروازه ها عبور نکرد ،اما در دوازده دقیقه سوم و با گل چهارم ایفااردکان، بازیکنان ملوان را دو گل را جبران کردند.
در این دیدار سهرابی، پیرامون، رحیم پور و فرهمند گل های ایفا اردکان را به ثمر رساندند و دوگل بندرگز از سوی وحید قلی پور و خزایی زده شد.
علی یعقوبی سرپرست ملوان در گفت وگو با ایرنا اشتباهات فردی را باعث باخت در برابر نماینده یزد عنوان کرد.
امیر فالحی از خوزستان به همراه محمدعلی نژاد از خراسان جنوبی و رضا مسعود از اصفهان قضاوت این دیدار را برعهده داشتند، محمد پناهی از اصفهان ناظر بود.
ملوان بندرگز تا هفته یازدهم و پایانی دور رفت رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی 5برد و6 شکست در کارنامه دارد، 38 گل زده و 34 گل خورده و 13 امتیاز اندوخته و جایگاه ششم جدول کارنامه کنونی این تیم است.
پارس حنوبی بوشهر، مقاومت گلسا پوش یزد و ایفا اردکان رتبه های اول تا سوم نیم فصل را بدست آوردند.
در یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی 12 تیم شهرداری سمنان، شهرداری بندرعباس، خزر رودسر، شهریار ساری، شهدای چلیچه، پیام کویر اردکان، شهرداری چابهار، شهید جهان نژادیان آبادان، ملوان بندرگز، پارس جنوبی بوشهر، مقاومت اردکان یزد و ایفا اردکان به صورت رفت و برگشت با هم رقابت می کنند.
شهرستان بندرگز درغرب استان گلستان و در 42کیلومتری گرگان واقع است.
7333/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.