حسن خسروی روز سه شنبه به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: اکنون این اداره کل برای پیگیری پرونده های تخلف از 9 کارشناس حقوقی برای پوشش 14 شهرستان استفاده می کند.
به گفته وی؛ پنج کارشناس حقوقی در کردکوی و بندرگز، بندرترکمن و گمیشان، کلاله و مراوه تپه، مینودشت و گالیکش و آزادشهر و رامیان فعالیت دارند که با توجه به تخلفات و پرونده های این شهرستان ها تعداد کمی است.
وی خواستار حمایت دستگاه های مرتبط در جذب نیروی موردنیاز این اداره کل به ویژه کارشناس حقوقی شد و افزود: سال قبل برای 243 فقره پرونده حکم از سوی قضات دادگستری استان صادر شد که حاصل آن رفع تصرف از 36 هکتار اراضی زراعی بود.
به گفته وی؛ از این تعداد 172 فقره پرونده مربوط به شهرستان گرگان بوده است.
وی همچنین بر تامین تجهیزات و خودرو برای فعالیت گروه های نظارتی این اداره کل در شهرستان ها تاکید کرد و افزود: سال قبل دو هزارو 528 مورد گروه های نظارتی، پایش اراضی را انجام دادند.
خسروی اضافه کرد: این اداره کل 15 گروه حفظ کاربری اراضی در اداره کل و شهرستان های تابعه به منظور پایش فعال دارد که باید این گروه ها از لحاظ بکارگیری نیرو و خودروی موردنیاز تجهیز شوند.
به گزارش ایرنا سامانه ارتباطات مردمی ویژه حفاظت از اراضی کشاورزی (131) در استان گلستان از مردادماه سال 94 فعال شده است.
طبق گزارش اداره کل امور اراضی جهادکشاورزی گلستان در این استان به جز عرصه های جنگلی، مرتعی و ساحل افزون بر 620 هزار هکتار اراضی کشاورزی وجود دارد.
6204/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.