سرهنگ محمدرضا سراوانی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این سواح رانندگی شب گذشته حادث شده و در یکی از آنها خودرو پژو 405 که از سمت اینچه برون به گنبد در حال حرکت بود، واژگون شده است.
وی افزود: در این حادثه دو سرنشین این خودرو که آقا و خانم بودند از ناحیه سر، صورت، گردن و پهلو دچار مصدومیت شده و با آمبولانس هلال احمر به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس منتقل می شوند.
فرمانده هنگ مرزی اترک با بیان اینکه کارشناسان پلیس راه علت تامه سانحه را عدم توانایی راننده در کنترل خودرو و تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرده اند، گفت: خودرو سانحه دیده به پارکینگ منتقل شده و پرونده آن در حال بررسی است.
سرهنگ سراوانی از برخورد دو دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر در محدوده روستای تنگلی نیز خبر داد و گفت: در این سانحه نیز راکبان این موتورسیکلت ها مصدوم شدند.
وی در تشریح حادثه گفت: این حادثه در سه راهی روستای تنگلی که نزدیکترزین روستا به گمرک اینچه برون است، در حالی رخ داد که راکب یک دستگاه موتورسیکلت در حال گردش به چپ با موتورسیکلت دیگری که علاوه بر راکب اصلی، دو راکب خردسال شش ساله داشته، با یکدیگر برخورد می کنند.
وی افزود: در این سانحه راکب موترسیکلت تک سرنشین از ناحیه پای راست دچار شکستگی شده و راکبین موتورسیکلت دیگر نیز از ناحیه سر، بینی و پا دچار شکستگی شده و عوامل امدادی اورژانس 115 آنها را برای مداوا به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس منتقل می کنند.
هنگ مرزی اترک استان گلستان که مقر آن در شهرستان گنبدکاووس مستقر است، مسئولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با ترکمنستان به طول 350 کیلومتر را در حوزه چهار شهرستان مرزی این استان برعهده دارد.
1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.