به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی حکیمی در خطبه های نمازجمعه درجمع نمازگزاران گنبدی با یادآوری برخی نکات سخنان چند روز پیش رهبری انقلاب درجمع دانشجویان، گفت: آنگونه که رهبری فرمودند در کنار عزم، اراده و برنامه ریزی، استفاده از نیروی های جوان توسط دولت و دیگر قوا می تواند به رفع سریعتر مشکلات کمک نماید.
وی افزود: بخش اصلی مشکلات کشور درحوزه اقتصادی است که رفع این مشکلات در گرو حمایت همه جانبه از تولیدات داخلی بوده و لازمه آن نیز تولید با کیفیت و قابل رقابت از سوی تولیدکنندگان داخلی است.
حجت الاسلام حکیمی با مهم و راهبردی دانستن دیگر سخنان رهبری انقلاب درجمع دانشجویان، برلزوم توجه جدی به منویات معظم له و تلاش برای عملی کردن آن ازسوی همه مسئولان و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد.
وی با گرامیداشت 14 خرداد سالروز ارتحال امام راحل و قیام 15 خرداد ، تصریح کرد: امام راحل با نهضت خود که در سایه توکل به خدا، عزم، اراده و صبر و همراهی علما و روحانیون و دیگر اقشار مختلف مردم آن را به پیروزی رساند، حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارد.
امام جمعه موقت گنبدکاووس با تاکید بر ضرورت حضور پرشور اقشار مختلف مردم در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل، قیام 15 خرداد 42 را نیز نقطه عطف در نهضت بنیانگذار جمهوری اسلامی دانست و یاد و خاطره شهدای این قیام تاریخی را گرامی داشت.
حجت الاسلام حکیمی به انتخاب آیت الله خامنه ای به رهبری انقلاب پس از رحلت امام راحل توسط مجلس خبرگان رهبری نیز اشاره کرد و گفت: انصافا این انتخاب، انتخابی صحیح بود و معظم له در طول 29 سال گذشته به خوبی توانسته کشتی انقلاب را در امواج پر تلاطم خارجی و داخلی هدایت نماید.
وی همچنین با اشاره به در پیش بودن ایام لیالی قدر، برلزوم بهره مندی از فضایل این ایام توسط آحاد مختلف مردم گنبدکاووس تاکید کرد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.