نیکا بیک لیک لی روز چهارشنبه در حاشیه اردوی انتخابی این تیم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اردوی گرگان سوم خرداد با معرفی چهار نفر نهایی به پایان می رسد و در ادامه بازی های دوستانه و یک اردوی پیش از اعزام بازیکنان به رقابت های جام جهانی نیز برگزار می شود.
وی در خصوص حریفان ایران در رقابت های جام جهانی عنوان کرد: تیم ملی بسکتبال سه نفره زنان ایران در اولین تجربه حضور در جام جهانی با آمریکا، روسیه، آندورا و اوگاندا هم گروه بوده و کار سختی در پیش رو دارد، اما با توجه آمادگی بازیکنان خود برای پیروزی به میدان می رویم.
رئیس دپارتمان بسکتبال سه نفره زنان فدراسیون بسکتبال نیز با اشاره به حضور تیم های قدرتمند در گروه ایران در این رقابت ها گفت: این مساله باعث می شود که بازیکنان ما با انگیزه بالاتری در این رقابت ها حاضر شوند.
گلاره کاکاونپور اظهار کرد: با ارائه بازی های خوب قدرت بسکتبال ایران را در این رقابت ها اثبات می کنیم.
وی همچنین یادآور شد: اگر تعداد بازی های بین المللی تیم بیشتر باشد، ضمن کسب تجربه، آینده روشنی برای تیم بسکتبال سه نفره زنان کشور رقم می خورد.
به گزارش ایرنا سومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال سه نفره زنان ایران به منظور شرکت در رقابت های جام جهانی از روز دوشنبه با حضور 9 بازیکن شامل سعیده علی، معصومه اسماعیل زاده، مژگان خدادادی، کیمیا یزدانیان طهرانی، شادی عبدالوند، فائزه شهریاری، سحر نجفی، ساغر آجیلی و شیدا شجاعی زیر نظر نیکا بیک لیک لی در گرگان آغاز شد و تا روز پنجشنبه (فردا) ادامه دارد.
رقابت های بسکتبال سه نفره بانوان در جام جهانی 2018 فیلیپین (18 تا 22 مرداد) با حضور 20 تیم در چهار گروه پنج تیمی برگزار می شود، تیم های ایران، روسیه، آمریکا، آندورا و اوگاندا در گروه سوم قرار دارند.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.