به گزارش خبرنگار ایرنا علی اصغر طهماسبی روز چهارشنبه در آئین صبحگاه مشترک یگان های نمونه نیروهای مسلح مستقر در گلستان در قرارگاه عملیاتی لشگر 30 گرگان اظهار کرد: پس از شعار 'نه شرقی، نه غربی' ایران، دشمنان تمرکز خود را بر کشور ما بیشتر کرده و در 40 سال اخیر انواع توطئه ها و تهدیدات را علیه ایران بکار گرفتند.
وی با بیان اینکه ایران خود قربانی تروریسم است، افزود: صلابت، درایت و هوشیاری نیروهای مسلح و پیروی از تدابیر رهبر معظم انقلاب همواره توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.
معاون استاندار گلستان اضافه کرد: با وجود اینکه کشور ما همواره از سوی دشمنان تحریم شده است، اما با تکیه بر توان داخلی و جوانان خود هم اینک در عرصه های مختلف در جهان حرف برای گفتن دارد.
وی با اشاره به اظهارات نابخردانه وزیر خارجه آمریکا و بیان پیش شرط برای ایران، تصریح کرد: آمریکا از قدرت و توان دفاعی و جوانان ما هراس دارد.
به گفته وی؛ این اظهارات اقتدار دفاعی ایران را نشان می دهد.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 گرگان نیز در سخنانی حماسه آزادسازی خرمشهر را نقطه عطفی در تاریخ ایران بیان کرد و گفت: در این حماسه پیام مقاومت و دلاوری تربیت‌ یافتگان مکتب قرآن و اهل بیت (ع) رساتر ازهمیشه به جبهه ضد انقلاب و دشمنان انقلاب اسلامی رسید.
سرتیپ دوم ستاد مهدی معمارباشی افزود: این فتح تنها پیروزی صرف نظامی و استراتژیک نبود، بلکه موفقیتی روحانی و معنوی بود.
وی یادآور شد: نیروهای مسلح ایران حول محور وحدت بخش ولایت فقیه در این امتحان الهی سربلند و سرافراز شدند.
به گفته وی؛ امروز جوانان ایران با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و حفظ وحدت در عرصه ‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، علم و فناوری تلاش دارند.
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان گلستان با حضور اعضای شورای تامین، خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان برگزار شد.
حدود 215 هزار نفر در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جان خود را در راه اعتلای دین و کشور فدا کردند که از جمله 155 هزار شهید دوران دفاع مقدس بوده و از این تعداد حدود چهار هزار شهید گلستانی هستند.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.