علیرضا ابراهیمی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: سایت زباله شهرستان آزادشهر پتانسیل بالایی برای اشتغالزایی و سودآوری دارد و در تلاشیم با انتخاب یک سرمایه گذار مناسب در این جهت گام موثری برداریم.
نماینده مردم شهرستان آزادشهر در ادامه افزود: در همین راستا یک هیات سرمایه گذاری ایتالیایی با حضور در استان گلستان و بازدید از سایت زباله این شهرستان، علاقه مندی خود را برای مکانیزه کردن این سایت ابراز کردند.
وی گفت: این دیدار، امروز در محل فرمانداری شهرستان آزادشهر انجام شد و هیات ایتالیایی بهره گیری از زباله ها در زمینه تولید گاز و برق و حتی تصفیه شیرابه های زباله را از اهداف پیش روی خود عنوان کردند که این موضوعات با سرمایه گذاری بیش از دو هزار میلیارد ریال اتفاق خواهد افتاد.
علیرضا ابراهیمی عنوان کرد: تیم سرمایه گذاری ایتالیایی حاضر هستند امکانات مذکور را پس از 5 سال بهره برداری، به رمسئولان منطقه واگذار کنند وحتی تحریم ها نیز به دلیل تولید لوازم مورد نیاز در داخل کشور در این موضوع تاثیر نخواهد داشت.
وی افزود: این اقدام جذب یک سرمایه اساسی برای شهرستان خواهد بود که هم جنبه سودآوری خواهد داشت و هم در راستای جلوگیری از مخاطرات زیست محیطی اقدامی مهم است.
نماینده مردم شهرستان آزادشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد از بین سرمایه گذارانی که علاقه مند به مکانیزه کردن سایت زباله شهرستان آزادشهر هستند با یک انتخاب مناسب، بهترین گزینه را داشته باشیم.
شهرستان آزادشهر با 85 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد و در سایت زباله این شهرستان، زباله های شرق استان گلستان جمع آوری می شود.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.