نیکا بیک لیک لی امروز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قرار است پس از انتخاب نفرات برتر دعوت شده به اردوی تیم ملی که روز شنبه گذشته با حضور فریده شجاعی نایب رییس فدراسیون بسکتبال در تهران به پایان رسید، اردوی بعدی از فردا /سه شنبه/ در کرمان برگزار شود.
وی عنوان کرد: اردوی کرمان تا روز شنبه 29 اردیبهشت ادامه خواهد داشت و سپس بازیکنان یک روز استراحت می کنند تا اردوی خود را برای شناسایی نفرات نهایی در گرگان برگزار کنند.
وی یادآور شد: چهار بازیکن نهایی تیم ملی بسکتبال سه نفره زنان ایران جهت حضور در رقابت های جام جهانی که روزهای 18 تا 22 خرداد ماه امسال در کشور فیلیپین برگزار خواهد شد، خود را آماده می کنند.
بیک لیک لی گفت: در اردوی تهران معصومه اسماعیل زاده، ساغر آجیلی، سعیده علی، کیمیا یزدیان طهرانی، مژگان خدادادی، فائزه شهریاری، راضیه شمس، سحر نجفی، شادی عبدالوند و شیدا شجاعی به عنوان بازیکن، گلاره کاکاوندپور به عنوان مسئول بسکتبال سه نفره زنان و مریم رشیدی به عنوان سرپرست حضور داشتند.
گفتنی است بیک لیک لی که با تیم دانشگاه گلستان موفق به کسب قهرمان سوپر لیگ ب و صعود به لیگ الف شد، جایگزین 'فرانک طیاری' به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال سه نفره زنان ایران شده است.
3014/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.