به گزارش ایرنا آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه گرگان افزود: آمریکا و دشمنان ملت ایران تلاش دارند تا با رنگ و لعاب دیپلماسی جنگ و دعوای داخلی در کشورمان راه بیندازند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با ابراز امیدواری از اینکه ایران با زعامت رهبر معظم انقلاب از این گردنه به سلامت عبور خواهد کرد به همراهی مخفیانه اروپاییان با آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: هر چند برخی سران اروپا در خصوص خروج ترامپ از برجام ابراز تاسف کرده اند اما در اموری همچون بنیه دفاعی کشور و حضور ایران در جبهه مقاومت با آمریکا هم صدایی کرده و می کنند.
نورمفیدی گفت: حتی این احتمال وجود دارد در مسئله خروج ترامپ از برجام توافقات مخفیانه بین آمریکا و اروپا صورت گرفته باشد تا در ادامه به دنبال کسب امتیاز از ایران باشند.
خطیب جمعه گرگان افزود: در عین حال مسوولان نظام برای هر شرایطی آمادگی دارند و در صورت همراهی نکردن اروپا پیش بینی و برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.
نورمفیدی در بخش دیگری از سخنانش یاد جان باختگان حادثه یاک 40 را گرامی داشت و با اشاره به ارتحال حجت الاسلام رضایی امام جمعه موقت پیشین گرگان ایشان را یک روحانی ساده زیست و سلیم النفس معرفی کرد.
7333/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.