به گزارش خبرنگار ایرنا، این هفته از مسابقات با شرکت 49 راس اسب در شش دور مختلف در مسافت های 1000، 1200 و 1550 متر برگزار شد و در کورس اول که مخصوص اسب های ترکمن دو ساله مبتدی بود، اسب آک تولفا به مقام قهرمانی رسید و اسب های آدآلان سرمدی و یکه نور به مقام های دوم و سوم رسیدند.
در کورس دوم رقابت اسب های دوخون سه تا چهار ساله 16 تا 22 امتیاز برگزار شد که در آن اسب جانام زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اسب های بن جوی و گلدن بوی دوم و سوم شدند.
کورس سوم با قهرمانی اسب تامار در میان اسب ها دوخون سه تا چهار ساله 36 تا 42 امتیاز به پایان رسید و در پی او اسب های آل مرد و ژاکلینا به ترتیب دوم و سوم شدند.
دور چهارم هفته ششم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس مخصوص اسب های دوخون سه تا چهار ساله 2 تا 6 امتیاز بود که عنوان قهرمانی را اسب اوچربانو از آن خود کرد، اسب اوبلا دوم شد و اسب لادی راکی به عنوان سومی این دور بسنده کرد.
مقام قهرمانی کورس پنجم که در گروه اسب های تروبرد سه تا چهار ساله 18 تا 22 امتایز برگزار شد به اسب ردشدو رسید و در پی او اسب های مستردن و پامادور به مقام های دوم و سوم رسیدند.
اسب های ترکمن سه تا پنج ساله 8 تا 12 امتیاز برگزار کننده کورس ششم این هفته از مسابقات بودند که در انتها اسب های میراث بصیر، رزیتا ساجد و بوران سنجر به ترتیب به مقام های اول تا سوم این کورس رسیدند.
در پایان این مسابقات مبلغ 770 میلیون ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.