به گزارش خبرنگار ایرنا این عده که امروز یکشنبه مقابل استانداری گلستان تجمع کرده بودند، خواستار رسیدگی مسوولان و شتاب گرفتن در تحویل خانه هایشان هستند.
آنها می گویند: با گذشت 11 سال از پرداخت های نقدی اولیه نه تنها هنوز واحدی واگذار نشده بلکه اغلب بلوک ها در مرحله اولیه ساخت و ساز است.
عباسی، قربانی و خانم رضایی از متقاضیان مسکن مهر گرگان با اظهاراتی مشابه به خبرنگار ایرنا گفتند: تاکنون طی چند مرحله و در مجموع 15 میلیون تومان پول پرداخت کرده ایم و قرار بود از طریق تخصیص یک وام 25 میلیون تومانی خانه هایمان تحویل شود که هنوز عملی نشده است.
آنها با بیان اینکه مجری مسکن مهر حاضر نیست وجوه آنها را برگرداند؛ گفتند: مجری حتی فراتر از این درخواست پرداخت پول بیشتر نسبت به تعهد قبلی خود دارد این در حالیست که شمار دیگری از مالکان مسکن مهر خانه های خود را تحویل گرفته اند هرچند واحدهای تحویلی بعضا کامل نیست یا از امکانات اولیه نظیر آب؛ برق و گاز بی بهره است.
سرپرست مدیریت مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: شرکت تعاونی های مربوطه مسکن مهر خصوصی هستند بنابراین اعضا در سود و زیان آن شریک هستند.
اسدالله پناه یزدان افزود: در بلوک افراد معترض مجموعا 72 نفر نتوانسته اند آورده خود را در موعد مقرر پرداخت کنند لذا از واگذاری عقب مانده اند.
وی با بیان اینکه این افراد انتظار دارند براساس قیمت چند سال قبل خانه هایشان تکمیل و تحویل شود، گفت: هرچند نمی توانیم کار خاصی برای این افراد انجام دهیم اما در جلسه ای مصوب شد که بانک عامل رقم تسهیلات را افزایش دهد و از دیگر سو شرکت مجری باقیمانده آورده را کمتر کند.
این مسوول افزود: به نظر می رسد متقاضیان جامانده بازهم نتوانند از شرایط جدید استفاده کنند که در این صورت دیگر نمی توان برای آنها کاری انجام داد.
وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را برای حداکثر همراهی و مساعدت با متقاضیان مسکن مهر و جلوگیری از بروز مشکلات بعدی به کار خواهیم بست.
3014/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.