سرهنگ محمد فخیره روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از آغاز طرح نوروزی پلیس راهور در 24 اسفند تاکنون 10 فقره تصادف در جاده های حوزه استحفاظی پلیس راه مینودشت به وقوع پیوسته است.
وی افزود: دو فقره از این تصادفات منجر به مرگ دو نفر از هموطنان شده و هشت فقره دیگر نیز هشت مجروح برجای گذاشته است.
فرمانده پلیس راه مینودشت مدت اجرای طرح نوروزی را از 24 اسفند 96 تا 15فروردین 97 ذکر کرد و گفت: حوزه پلیس راه مینودشت، جاده های مواصلاتی شهرستان های مینودشت، گالیکش و کلاله در شرق استان گلستان است.
سرهنگ فخیره با اشاره به افزایش مسافرت ها در ایام تعطیلات نوروز به رانندگان توصیه کرد: با رعایت سرعت مطمئنه بویژه در مناطق مسکونی، استراحت بین راهی در سفرهای جاده ای به ازای هر دو ساعت رانندگی و توجه به عابرین پیاده رانندگی کرده و از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی بویژه در ساعات پایانی شب بپرهیزند.
وی خاطرنشان کرد: سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ، خط قرمز پلیس راه است و بدون اغماض و چشم پوشی، نسبت به اینگونه تخلفات برخورد جدی و قانونی می شود.
وی با اشاره به دو طرفه بودن محورهای شرقی استان گلستان و حجم بالای تردد و ترافیک نیمه سنگین بویژه در عصرها به رانندگان توصیه کرد از هرگونه عجله و شتاب زدگی در رانندگی خودداری کنند.
7481/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.