به گزارش خبرنگار ایرنا، قرجه طیار پنجشنبه شب در دومین همایش یک فروشگاه تجاری در این شهرستان که با عنوان نقش توسعه کسب و کار پایدار در ایجاد و تحکیم فرصت های شغلی برگزار شد، گفت : مهمترین حسن این رویکرد، ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان است.
وی افزود: ایجاد اشتغال برای جوانان از مهمترین دغدغه های خانواده های ایرانی است و دولت و مجلس با اتخاذ سیاست های لازم در جهت رفع این دغدغه گام بر می دارند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنها راه ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان، حمایت از کارآفرینان و تولید کنندگان است، اضافه کرد: امروز هر کارآفرین و تولیدکننده ای که با ایجاد اشتغال، باری را از دوش دولت بردارد شایسته تجلیل است.
وی همچنین با تاکید بر ضرورت توجه به توسعه بخش صنعت و تقویت آن در استان گلستان و گنبدکاووس تصریح کرد: به یقین توجه به این بخش با ایجاد اشتغال برای جوانان این منطقه موثر است.
به گزارش ایرنا در این مراسم معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در سخنانی از تلاش دولت برای توسعه بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خبر داد و گفت: در همین راستا در این شهرستان در دو ماه اخیر عملیات اجرایی دو طرح بزرگ اقتصادی شامل کشت محصولات گلخانه ای و زنجیره تولید تخم مرغ با مجموع تقریبی 6 هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم حدود 1500 نفر توسط بخش خصوصی آغاز شده است.
عبدالقدیر کریمی افزود: در فضای همدلی و صمیمیتی که بین مدیران گنبدی و استانی وجود دارد، تلاش های خوبی برای رفع مطالبات و دغدغه های مردم درحال انجام است.
به گزارش ایرنا، دراین مراسم که مدیرکل پست گلستان نیز حضور داشت، از تعدادی ورزشکار ملی پوش گنبدی تجلیل و از تمبر فروشگاه احسان تولز که در زمینه فروش ابزار و یراق فعالیت دارد و برای 20 نفر بطور مستقیم و 30 نفر غیرمستقیم شغل ایجاد کرده است، رونمایی شد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
/1860/3039
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.