به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از انتظامی استان سردار علی اکبر جاویدان به استفاده از ظرفیت‌ بخش های مختلف در امر پیشگیری از وقوع جرم در چهارشنبه آخر سال تأکید کرد و خواستار همکاری دستگاه قضایی، ارگان‌ های دولتی و سازمان‌های مردم نهاد و شناسایی ظرفیت های جدید در امر پیشگیری شد.
وی از کشف 140 هزار عدد مواد محترقه و دستگیری 6 عامل توزیع آن در استان نیز خبر داد و اظهار کرد: تلاش ماموران انتظامی در راستای برخورد با فروشندگان مواد محترقه که ایمنی و سلامت جامعه را به خطر می اندازند، استمرار دارد.
سردار جاویدان بر آمادگی نیروی انتظامی در راستای برخورد با مخلان نظم و امنیت و برهم زنندگان آسایش شهروندان به خصوص در شب چهارشنبه آخر سال تأکید کرد و گفت: ایمنی جامعه از مسائل مهم‌ در زمینه آموزش پیشگیری از حوادث ناشی از سوء استفاده از مواد منفجره و آتش زا در چهارشنبه آخر سال است.
فرمانده انتظامی گلستان همچنین پیشگیری از حوادث و ناهنجاری های چهارشنبه سوری را نیازمند هوشیاری جوانان بیان کرد و افزود: در مکان هایی که افراد زیادی جمع می‌شوند، استفاده از موادمحترقه خطرناک بوده و سلامت آنان را به خطر می اندازد و لازم است شهروندان در این زمینه آگاه شوند.
به گفته وی؛ آموزش تامین سلامت و نیز کاهش آسیب های ناشی از مواد محترقه و آتش زا نقش موثری در پیشگیری از وقوع این حوادث دارد.
1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.