سرمربی تیم بسکتبال زنان دانشگاه گلستان روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تیم ما در آخرین دیدار خود روز گذشته در باشگاه شاهین تهران در برابر تیم 'بال شیراز' قرار گرفت که این تیم را با نتیجه 61 بر 47 مغلوب کرد.
نیکا بیک لیک لی اظهار کرد: همچنین تیم بسکتبال زنان دانشگاه گلستان در بازی روز پنجشنبه 'شاهین تهران' را با نتیجه 65 بر 51 شکست داد.
وی ادامه داد: تیم دانشگاه گلستان در پایان این رقابت ها توانست از 6 بازی با 5 برد، یک باخت و مجموع 10 امتیاز در صدر جدول گروه ب رقابت های لیگ برتر قرار گیرد.
بیک لیک لی گفت: تیم بسکتبال زنان دانشگاه گلستان پیش از این در بازی های دور دوم که در شیراز برگزار شده بود، به ترتیب تیم های بال شیراز و آرارات اصفهان را با نتایج 86 بر 70 و 51 بر 49 مغلوب کرده بود.
به گفته وی؛ همچنین این تیم در دور اول رقابت ها به میزبانی گرگان تیم آرارات اصفهان را با نتیجه 45 بر 33 شکست داد،اما در برابر شاهین تهران بازی را با نتیجه 46 بر 41 واگذار کرد.
به گزارش ایرنا مرحله نهائی رقابت های لیگ برتر بسکتبال زنان باشگاه های کشور در گروه ب با حضور چهار تیم دانشگاه گلستان، آرارات اصفهان، بال شیراز و شاهین تهران به صورت رفت و برگشت و در مدت سه هفته (2 روز در هفته) در گرگان، شیراز و تهران برگزار شد و دو تیم برتر به گروه الف این مسابقات راه یافتند.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.