علیرضا خراسانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اردو از 11 اسفند در کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین در تهران آغاز می شود و ملی پوشان تا 17 اسفند زیر نظر مربیان تمرین خواهند کرد.
وی بیان کرد: احمد ایری، آرش خرمالی، آرش قره قولپاغی و محمد نعمتی؛ چهار گلستانی دعوت شده به اردوی تیم ملی بزرگسالان هستند که تلاش می کنند با ارائه توانایی ها، نظر کادر فنی را برای قرار گرفتن در فهرست نهایی جلب کنند.
دبیر هیات ورزش های جانبازان و معلولین گلستان افزود: هدف کادر فنی از برگزاری این اردوها ، شناسایی نفرات اعزامی به مسابقات پارآسیایی جاکارتا است که امیدواریم همانند دوره های گذشته ، گلستانی ها جایی ثابت در تیم ملی والیبال نشسته در مسابقات معتبری مانند پارآسیایی داشته باشند.
همچنین فرشید عاشوری بازیکن پیشین و مربی کنونی والیبال نشسته گلستان به عنوان سرپرست در کنار تیم ملی بزرگسالان حضور خواهد داشت.
به گفته وی؛ در گلستان ورزشکاران مستعدی در رشته های مختلف ورزشی جانبازان و معلولان حضور داشته که در صورت فراهم شدن امکانات، توانایی افتخار آفرینی در رقابت های معتبر جهانی و بین المللی را دارند.
وی افزود: اگر بتوانیم زمینه مدال آوری این ورزشکاران را با تامین زیر ساخت های لازم فراهم کنیم، شاهد حضور بیشتر قهرمانان جانباز و معلول گلستانی در تیم های ملی رشته های مختلف ورزشی خواهیم بود.
بازی‌های پارآسیایی جاکارتا ، سومین دوره از بازی‌های پارآسیایی است که پس از بازی‌های گوانگ ژو و اینچئون ، مرداد ماه سال 97 در جاکارتا پایتخت کشور اندونزی برگزار می شود.
یک طلای والیبال نشسته مردان با حضور احمد ایری، آرش خرمالی و آرش قره قولپاقی و نقره والیبال نشسته زنان با حضور زهرا دانای طوس راه آورد ورزشکاران گلستانی از بازی های پارآسیایی اینچئون کره جنوبی بود.
3091/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.