به گزارش ایرنا، این هفته از مسابقات در شش دور مختلف و در مسافت های 1000، 1200 و 1600 برگزار شد و در کورس نخست اسب بوران کلهر مقام قهرمانی را در بین اسب های ترکمن دو ساله مبتدی و نبرده از آن خود کرد و در پی او اسب های لوتو سیاهپوش و اطلس سروش به ترتیب دوم و سوم شدند.
دور دوم مخصوص اسب های دوخون دو ساله 8 تا 12 امتیاز بود که در آن اسب ریحان گل اول شد، اسب ماه مرال به مقام دومی رسید و اسب سامین به عنوان سوم این دور بسنده کرد.
در کورس سوم رقابت اسب های دوخون سه تا چهار ساله 16 تا 22 امتیاز برگزار شد و اسب تاتیانا مقام قهرمانی را از آن خود کرد و اسب های مانلی و آی داز به ترتیب دوم و سوم شدند.
در رقابت اسب های دوخون دو ساله 2 تا 4 امتیاز در کورس چهارم، اسب آژدار به عنوان نخست دست یافت، مقام دوم این کورس به اسب ویودنس رسید و اسب یوهان بلیک در رده سوم جای گرفت.
مشتاقان ورزش سوارکاری در کورس پنجم هفته بیست و هشتم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس شاهد رقابت اسب های دوخون سه و چهار ساله 38 تا 48 امتیاز بودند که در انتها اسب آکام زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اسب های بابوی و کوانتوم به عناوین دوم و سوم دست یافتند.
آخرین کورس این هفته از مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس، مخصوص اسب های دوخون سه و چهار ساله هندیکاپ بود که مقام قهرمانی آن به اسب ویمتو رسید ، اسب کومانچی دوم شد و اسب عالم ناب به مقام سومی این کورس بسنده کرد.
در پایان این مسابقات مبلغ 848 میلیون و 750 هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت.
1860
انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.