به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالقدیر کریمی روز چهارشنبه در مراسم گازرسانی به چهار روستای بخش مرزی داشلی برون افزود: بهره برداری از گازرسانی به چهار روستا با اعتبار 63 میلیارد ریال، آغاز گازرسانی به دو روستای کرند و هوتن با اعتبار 80 میلیارد ریال و افتتاح آب بندان 50 هکتاری روستای کرند با 220 میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر، تنها بخشی از خدمات دولت تدبیر و امید در بخش مرزی داشلی برون است.
وی با تاکید بر این نکته که دولت اینکه اعتبارات خوبی به این مناطق اختصاص می دهد، افزود: در این راستا با اینکه کمتر از 10 درصد جمعیت گنبدکاووس در بخش داشلی برون واقع است، اما امسال 20 درصد اعتبارات به این بخش اختصاص یافته است.
کریمی تصریح کرد: دولت خدمات رسانی به مردم، بویژه ساکنین مناطق مرزی و محروم را وظیفه خود می داند و در این خصوص هیچ منتی بر مردم ندارد.
فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین با خوب ارزیابی کردن تعامل و همکاری مدیران دولتی و غیردولتی این شهرستان در ارائه خدمات به مردم، از ساکنین مناطق روستایی گنبدکاووس نیز خواست برای توسعه فضای سبز این مناطق اهتمام ویژه داشته باشند.
به گزارش ایرنا، آخوند مدد هوشمند امام جمعه اهل سنت شهر مرزی اینچه برون گنبدکاووس نیز در این مراسم با قدردانی از خدمات نظام و دولت ها در 40 سال گذشته به بخش مرزی داشلی برون این شهرستان گفت: این خدمات واقعا قابل تقدیر است و جای شکرگزاری دارد.
وی با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال افزود: این حضور که سبب خوشحالی مقام معظم رهبری شد وظیفه مسئولان را در خدمات بیشتر به مردم دو چندان کرده است.
به گزارش ایرنا، در مراسم بهره برداری از پروژه گازرسانی به چهار روستای قره ماخر، قره کسلخه، بیشک تپه و آراقویی که با صرف 63 میلیارد ریال به انجام رسید، مدیرعامل شرکت گاز گلستان، نماینده مردم گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی و برخی مسئولان این شهرستان حضور داشتند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و حدود 25 هزار نفر از جمعیت آن در بخش مرزی داشلی برون سکونت دارند.
3039/1860
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.