آرش رضایانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این اردو 13 وزنه بردار از استانهای مختلف کشور حضور دارند و برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا آماده می شوند.
وی عنوان کرد: این اردو به مدت 20 روز ادامه دارد و ورزشکاران دعوت شده زیر نظر مربیان تیم ملی ، کارها و برنامه های تمرینی خود را انجام خواهند داد.
به گفته وی؛ در این اردو رضا اسدی از استان قزوین، عباس فخرزارع از استان اصفهان، ابوالفضل جمعه پور، علی چسباوی، مهدی خلجی، علی صالحی پور و سیدمجتبی موسویان از استان خوزستان، اسماعیل رضاتبار، محمدتوفیق پوزش، امیررضا عسگری دون، امیرحسین سلامت، علی رضا یوسفی و امیرمحمد چالاکی از استان مازندران حضور دارند.
رضایانی اضافه کرد: همچنین حمید رشیدی به عنوان سرمربی، علی امینی فرد به همراه بهادر مولایی به عنوان مربی در این اردو حضور دارند، سرپرست تیم ملی وزنه برداری نوجوانان ایران برعهده امید رضایانی از مربیان بین المللی وزنه برداری استان گلستان و مسئول کمیته استعدادیابی فدراسیون است.
وی تصریح کرد: بعد از برگزاری این مرحله از اردوی تیم ملی نوجوانان، اردوی تیم ملی جوانان ایران به میزبانی گرگان از اوایل اسفند 96 و به مدت 20 روز برگزار خواهد شد.
هیات وزنه برداری گلستان در هفت شهرستان استان فعال است و بیش از 400 ورزشکار سازمان یافته دارد.
علی آباد کتول در فاصله 35 کیلومتری گرگان (مرکز استان گلستان) واقع است.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.