به گزارش خبرنگار ایرنا مجتبی جمالی روز شنبه در نشستی با گروه خبری فجر استان، اظهار کرد: برگزاری جشن های انقلاب، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، اجرای جشن انقلاب 10 شب در 10مسجد، عطرافشانی و گلباران گلزار شهدا، برپایی همایش های سیاسی و اجتماعی و برگزاری جشنواره های متنوع از جمله ویژه برنامه های گرامی داشت دهه فجر امسال در این شهرستان است.
وی همچنین به بهره برداری وکلنگ زنی طرح های عمرانی در دهه فجر اشاره کرد و افزود: در این ایام 23 پروژه عمرانی در کردکوی بهره برداری یا کلنگ زنی می شود که برای افتتاح این پروژه ها افزون بر 98 میلیارد ریال هزینه شده است.
جمالی؛ طرح های هادی روستایی را شامل زیرسازی آسفالت روستای مفیدآباد به مساحت 6 هزار و 200 مترمربع، آسفالت روستای بالاجاده به مساحت 7 هزار و 500 مترمربع، روستای زراع محله با 4 هزار و 600 مترمربع، روستای سالکینده 7 هزارو 400 مترمربع و روستای سرکلاته با 6 هزار و 400 مترمربع اعلام کرد و افزود: آسفالت مسیر درازنو به روستای یزدان محله هم به طول 8.5 کیلومتر انجام شد و ادامه آسفالت مسیر تا رادکان در مرحله انتخاب پیمانکار است.
فرماندار کردکوی افزود: طرح های آماده بهره برداری در بخش اقتصادی و اشتغالزا در دهه فجر در شهرستان 14 طرح با سرمایه گذاری488 میلیارد ریال و ایجاد فرصت شغلی برای 147 نفر است.
به گفته وی؛ تولید خوراک دام با 140 میلیارد ریال هزینه و اشتغالزایی برای 40 نفر، واحد صنایع سلولزی خزر ایرانیان با 42میلیارد ریال و واحد مرغداری گوشتی با سرمایه گذاری 29 میلیارد ریال از مهمترین طرح های اقتصادی آماده بهره برداری شهرستان است.
شهرستان کردکوی افزون بر 75 هزار نفرجمعیت در غرب استان گلستان قرار دارد.
6204/1648
خبرنگار: علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.