ناصر شهری روزپنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تلاش بسیاری برای جذب منابع مالی انجام دادیم اما موفق نبوده و نتوانستیم دختران را به این مسابقات اعزام کنیم.
وی بیان کرد: تیم بوچیای پسران گلستان با 5 ورزشکار و هفت همراه و سرپرست در رقابت های قهرمانی کشور حضور یافت که بخشی از هزینه ها شامل تامین وسیله نقلیه برای سفر به تهران را خانواده این ورزشکاران پرداخت کردند.
مسئول انجمن ورزش های همگانی و کم توانان ذهنی هیات جانبازان و معلولین گلستان افزود: بوچیا ورزشی نوپا در گلستان است که حدود یک سال از راه اندازی آن می گذرد و به همین دلیل امیدی به کسب عنوان در چهارمین دوره این مسابقات کشوری نداریم .
شهری ادامه داد: هدف اصلی از حضور و شرکت تیم ' پیگیر گلستان ' در این مسابقات ، کسب تجربه و میدان دادن ورزشکاران است تا در مسابقات آینده با قدرت ، تمرکز و جدیت بیشتری با حریفان مسابقه دهند.
چهارمین دوره رقابت های باشگاهی بوچیا در بخش آقایان با حضور 11 تیم از امروز پنجشنبه در کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین در تهران آغاز شد و تا 8 بهمن ماه ادامه دارد.
تیم پیگیر گلستان در این مسابقات با تیم های آذربایجان غربی و پیروزی تهران هم گروه است.
هیات زنجان، هیات اردبیل، هیات کرمان، توان یابان خراسان رضوی، آسایشگاه فیاض بخش مشهد، آسایشگاه خیریه کهریزک، رعد و نو اندیشان تهران ، دیگر تیم های حاضر در این مسابقات هستند.
محمدحسین علاالدین ،علی عباس نژاد ،مهدی اصغری شیخی ،علی بای و حسین عظیمی به عنوان ورزشکار و ناصر شهری به عنوان سرپرست نفرات اعزامی گلستان به این رقابت ها را تشکیل می دهند.
به گزارش ایرنا بوچیا نوعی ورزش ویژه معلولان جسمی حرکتی است که به صورت گروهی و انفرادی انجام می شود و ورزشکاران توپ های رنگی را در محدوده ای مشخص به سمت توپ سفید پرتاب و بر اساس نزدیکی به آن امتیاز می گیرند.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.