بهمن طیبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همان گونه که ورزش گلستان در بخش های زیربنایی و استعدادیابی تلاش دارد، در قهرمان پروری و مدال آوری هم رونق بیش از پیش را دنبال می کند که نگاهی به آمارهای موجود این پیشرفت ها را تایید می کند.
وی بیان کرد: یکی از اولویت های اداره کل توجه به آموزش وتقویت پایه های علمی و فنی مربیان استان بود تا با تجهیز به دانش روز خود را برای شناسایی و تربیت نسل جدید ورزشکاران استان آماده کنند.
به گفته وی؛ در صد روز گذشته 55 کلاس آموزشی در رشته های گوناگون برای مربیان گلستانی برگزار شد در حالی که این تعداد در مدت مشابه سال قبل 27 دوره آموزشی بود.
طیبی ادامه داد: همچنین در این مدت 141 مورد اعزام به مسابقات قهرمانی کشور، 28 اعزام به رقابت های برون مرزی، 122 مورد دعوت به اردوی تیم ملی و 397 مسابقه استانی برگزار شد که همه این آمارها در مقایسه با صد روز مشابه سال قبل نشان دهنده پیشرفت محسوس است.
وی به برگزاری رقابت های کبدی قهرمانی مردان و زنان آسیا در گرگان هم در این مدت اشاره کرد و گفت: میزبانی مطلوب گلستان از این رقابت ها ، موجب ایجاد انگیزه بیشتر برای پذیرش میزبانی مسابقات مهمتر است که امیدواریم با فراهم شدن زیرساخت های لازم باز هم شاهد میزبانی از این گونه رویدادها باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان اظهار کرد: میزبانی از رویدادهای آسیایی و جهانی جلوه گاه استعدادها و ظرفیت های ورزش گلستان است که با بهره برداری درست و صحیح از این فرصت ها می توان به نتایجی فراتر از ورزش همچون تبادل فرهنگی، توسعه ارزش ها و باورهای ملی و منطقه ای رسید.
طیبی؛ همچنین استعدادیابی را از مهمترین برنامه های ورزش و جوانان گلستان دانست و گفت: برگزاری طرح های زیربنایی و پایه ای مانند روستا قهرمان از آن جمله است که در درازمدت به ظهور ستاره هایی در ورزش گلستان منجر خواهد شد.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.