به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی‌اکبر نصرتی در خطبه های نماز جمعه گنبدکاووس افزود: انتقادات و اعتراضات مردم به دلیل بیکاری، درآمد پایین قشر ضعیف جامعه حق مردم است ولی ایجاد اغتشاشات از اتاق فکر دشمنان نظام و اسلام در آمریکا و با پول های عربستان سعودی به وسیله برخی گروهک های منافق هدایت شد و این دو مقوله جدا از هم هستند.
امام جمعه موقت شهرستان گنبدکاووس گفت: دولت ها باید انتقادات مردمی را شنیده و در راستای رفع آن تلاش کنند و با توجیه مسائل ، نباید این فرصت را ایجاد کنند تا معاندان انقلاب اسلامی بتوانند فتنه ایجاد کنند.
وی با اشاره به دولت های مختلف پس از انقلاب افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی دولت های متعددی بر روی کار آمدند که برخی همچون بازرگان و بنی صدر با اسلامیت نظام همراه نبوده و حتی در دولت بنی صدر شاهد بودیم دست آنها با کمک منافقان به خودن مردم آغشته شد.
خطیب نماز جمعه گنبدکاووس گفت: در دولت های آیت الله خامنه ای با نخست وزیری مهندس موسوی و دولت های و پس از آن، انتقادات وجود داشته ولی گاهی این اعتراضات به دلیل شنیده نشدن و یا عدم مشورت پذیری رئیس دولت های نهم و دهم ،چالش هایی ایجاد شد.
حجت الاسلام نصرتی افزود: در حوادث اخیر کشور ، برخی رسانه ها در داخل و بیرون کشور به دنبال تداوم اعتراضات و بهره برداری از آن به نفع خود هستند و این وظیفه دولت است که با اصلاح برخی امور و عمل به وعده های خود ، مطالبات مردمی را جامعه عمل بپوشاند.
خطیب موقت نماز جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: مردم باید مراقب باشند زیرا فتنه گران با در هم آمیختن حق و باطل و ارائه آن به مردم درصدد مسموم کردن جامعه و گمراه ساختن آن هستند و در اینگونه حوادث باید با تبعیت از رهبری، راه درست را بیابیم.
/1860/9433
خبرنگار: علی اصغر قزل سفلو ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.