به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از این سازمان؛ علی اصغر اصغری اظهار کرد: این مقدار گندم با اجرای طرح تقویت نظارت بر مراکز خرید و نگهداری گندم در استان و در گشت های نظارتی بازرسان کشف شد.
وی اضافه کرد: پس از بررسی های بعمل آمده و احراز تخلف عرضه خارج از شبکه ، پرونده این واحد به ارزش ریالی 56 میلیارد و 329 میلیون ریال تشکیل و برای صدور راًی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان گلستان ارسال گردید.
به گفته وی؛ مسئولان مراکز نگهداری گندم امانت دار دولت بوده و حق استفاده غیرمجاز از این محموله ها بدون اجازه دستگاه های متولی را نداشته و این برداشت، تخلف محسوب و اینگونه پرونده ها به مراجع ذیربط ارجاع می شود.
وی از شهروندان و تشکل های حامی حقوق مصرف کنندگان نیز خواست که با تقویت نظارت های مردمی و اعلام گزارش تخلفات احتمالی به این سازمان از طریق سامانه 124 زمینه برخورد قانونی با متجاوزان به حقوق بیت المال را فراهم آورند.
استان مرزی گلستان با داشتن زمین های زراعی مستعد از قطب های تولید گندم در کشور به شمار می رود، هر ساله افزون بر یک میلیون تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان گلستانی برای تامین نان سایر استانها ارسال می شود.
/1648/6204
تنظیم: علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.