به گزارش روز سه شنبه ایرنا از دفترامام جمعه گرگان آیت الله سید کاظم نورمفیدی اظهار کرد: مسائل اخیر که سبب ایجاد اخلال در نظم و امنیت شده، توسط افرادی از بیرون کشور هدایت می شود و مردم بویژه جوانان دقت نظر داشته باشند که در دام جریان های شیطانی گرفتار نشوند.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: همه ما مشکلات اقتصادی، بیکاری و گرانی را قبول داریم و باید برای آن چاره اندیشیده شود و مراقب باشیم که در جریان طراحی و برنامه ریزی دشمنان قرار نگیریم.
امام جمعه گرگان با بیان به حق بودن خواسته های مردم در خصوص گرانی و مشکلات اقتصادی، گفت: مردمی که برای این کشور شهید، جانباز، اسیر و ایثارگر و خون داده اند و همیشه در همه عرصه ها پای ثابت نظام بوده اند گرفتار دسیسه های دشمنان نمی شوند.
آیت الله نورمفیدی افزود: ایران امروز درصحنه‌ های بین‌ المللی از منزلت و جایگاه شایسته ‌ای برخوردار بوده و کشور ما در زمینه دفاعی، علمی و در بسیاری از موضوعات دیگر پیشرفت های خوبی داشته است.
نماینده ولی فقیه در گلستان همچنین با تاکید بر اینکه نگذاریم انقلاب به این بزرگی و سرمایه ‌هایی که در راه آن از دست داده‌ ایم، مورد تعرض نااهلان قرارگیرد، گفت: مردم بویژه جوانان مراقب باشند تا در دام شیطانی دشمنان گرفتار نشوند.
امام جمعه گرگان همچنین تاکید کرد که همه برای رفع مشکلات اقتصادی کشور تلاش کنند.
3014/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.