به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سید کاظم نورمفیدی در جمع نمازگزاران جمعه شهر گرگان اظهار کرد: طرح مساله انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس از سوی رییس جمهور آمریکا، حتی صدای هم پیمانان آمریکا از جمله اتحادیه اروپا، انگلیس، فرانسه و نیز سازمان ملل متحد نسبت به این تصمیم نابخردانه در آورده است.
امام جمعه گرگان؛ علت این تصمیم ترامپ را عمل به وعده انتخاباتی خود، سرپوش گذاشتن به شکست در عراق و سوریه، ایجاد جنگ در میان کشورهای اسلامی و فروش اسلحه برشمرد.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری همچنین با گرامی داشت فرا رسیدن 27 آذر سالروز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: شهید دکتر محمد مفتح از جمله شخصیت هایی بود که به خوبی حوزه و دانشگاه را می شناخت و به دنبال وحدت این دو مرکز دینی و علمی بود تا از سوء استفاده دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب ممانعت کند.
آیت الله نورمفیدی افزود: نامگذاری این روز به عنوان وحدت حوزه و دانشگاه در تقویم انقلاب اسلامی بهترین فرصت است تا به نقش تاثیرگذار این دو بخش در جهت توسعه مصالح کشور، منابع ملی و تعالی کشور پرداخته شود.
به گزارش ایرنا در صبح روز 27 آذر 1358 در مقابل دانشگاه الهیات تهران، دکتر محمد مفتح هدف چندین گلوله اعضای گروه منحرف فرقان قرار گرفت و به شهادت رسید.
6204/1648
خبرنگار: علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.