مرضیه ابراهیم زاده در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اردوی آماده سازی از صبح امروز پنجشنبه و با حضور 21 والیبالیست از جمله مونا آشفته، زهرا خان محمدی و هانیه حسینی ورزشکاران گلستان در کمپ تیم های ملی والیبال ایران آغاز و تا دوم دی ماه آینده ادامه خواهد داشت.
وی بیان کرد: تیم ملی والیبال دختران ایران خود را برای نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر زیر 19 سال آسیا که از 20 تا 27 خرداد سال 97 در ویتنام برگزار می‌شود، آماده خواهد کرد.
نایب رییس هیات والیبال گلستان همچنین استعدادیابی را یکی از برنامه های هیات دانست و گفت: اولویت اصلی ما کشف استعدادهای جدید والیبال دختران استان است که با توجه به توانایی فراوان فنی موجود آینده روشنی هم برای این والیبالیست ها پیش بینی می شود.
ابرهیم زاده افزود: والیبال رشته ورزشی پرطرفدار در گلستان است و مطابق آمار بیش از 800 دختر در شهرهای استان آن را به صورت حرفه ای و برای رسیدن به رده های مختلف تیم های ملی دنبال می کنند.
آیتک سلامت، فاطمه عنایت، زهرا زهدی، زهرا صالحی، فریماه عرب چوبدار، رقیه جهانی، فاطمه صبوری، الهه حلاج، اَسما سعیدی، غزاله الله یاری، هانیه مهدیزاده، غزل دزفولی، محدثه محمد بیگی، بهار روانسالار، عسل رضایی، بهاره نعمتی، محدثه شاهسوند و الهه سادات موسوی دیگر بازیکنان دعوت شده به اردوی ششم تیم ملی جوانان دختر هستند.
3091 /2729
* خبرنگار: میثم محسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.